۳ پاسخ

سخت بودددد؟؟؟ من پسرم هفته دیگه داره خیلی نگرانم😓

عزیزم۳۷/۵ به بعد تب محسوب میشه نگران نباش تا قبل از اون دمای بدنش هست

۳۷ تب نیس که

سوال های مرتبط