۱۴ پاسخ

انتظار داري چند بشه😐😐😐😂خب دماي بدن عين دماي بدن تو هست عاديه و طبيعيه

۳۷ و نیم ب بالا تبه عزیزم این دما دمای معمولیه

نرماله🫥
کجاش میزاری تب سنجو؟

یا خدا استا ندیااااا😱کاملا نرماله زیر ۳۶ خطرناکه اصلا.

تب نوزاد باید ۳۶باشه الان ه خوبه

نرمال ترین حالته ممکنه عزیزم
پایین تر از این اصلا خوب نیست

این اصن تب محسوب نمیشه دمای نرمال بدنشه

خوبه که

عزیزم دمای طبیعی ۳۶/۸چطور بیاد پایین نرماله دیگه

۳۷.۵ به بالا تبه

۳۶ که خوبه دیگه نرماله

عزیز من دمای طبیعی بدنشه چیش پایین بیاد

ن نرماله

این دیگه دمای نرماله

سوال های مرتبط