انتظار داري چند بشه😐😐😐😂خب دماي بدن عين دماي بدن تو هست عاديه و طبيعيه
۳۷ و نیم ب بالا تبه عزیزم این دما دمای معمولیه
نرماله🫥
کجاش میزاری تب سنجو؟
یا خدا استا ندیااااا😱کاملا نرماله زیر ۳۶ خطرناکه اصلا.
تب نوزاد باید ۳۶باشه الان ه خوبه
نرمال ترین حالته ممکنه عزیزم
پایین تر از این اصلا خوب نیست
این اصن تب محسوب نمیشه دمای نرمال بدنشه
خوبه که
عزیزم دمای طبیعی ۳۶/۸چطور بیاد پایین نرماله دیگه
۳۷.۵ به بالا تبه
۳۶ که خوبه دیگه نرماله
عزیز من دمای طبیعی بدنشه چیش پایین بیاد
ن نرماله
این دیگه دمای نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.