۶ پاسخ

سلام عزیزم،منم پسرم امروز واکسن ۴ماهگی زد همش رو ۳۵/۷ اینا هست دمای بدنش از زیر بغل، و اصلا تو دوماهگی هم تب نکرد
میشه بگین پسر شما چطورشد خدایی نکرده مشکلی پیش نیومد که؟خیلی نگرانم ممنونم جواب بدی

والا دکتر به من گفت باید بین ۳۶/۵ تا ۳۷/۵ باشه دمای بدن

همه واکسناشو داشتن؟؟؟

منم زدم تب نکرد یعنی گرفته اون دوماهگی تب کرده این نه

خوبه عزیزم فعلا تب نکرده
۳۷.۵ به بالا تبه

خوبه دیگه حتما فعلا تب نکرده یا شایدم تب کم کنه

سوال های مرتبط

مامان منتظر(هانا) مامان منتظر(هانا) ۱۴ ماهگی