دکتر گفت فولیکول ندارم چیکار کنم🥺🥺

۴ پاسخ

با این فولیکول ک یدونم نداشتم همون ماه نگو حامله شدم خدابزرگه

تصویر

دکتر براخودش گف🙄اخه دکتر اینم بمن گفتش گف برا اقدام کن حالاحالاهاا نمیشی زمان میبره حتی حدسش ب سال بود من همون ماه اول شدم

نگران نباش عزيزم. من بعد iui و ivf يه دكتر طب سوزنى رفتم فقط ٢ تا فوليكول داشتم ٤ جلسه رفتم سه تا اضافه شد ولى هزينش زياد بود ادامه ندادم. بعدا فهميدم در كنارش بايد قرص اوزيل پلاس ميخوردم. اول اين كار كن دم كرده تخم هويج فرنگى از اول پريودى تا روز ٥ بخور، بعد اون هر روز روزى دوبار دم كرده شكوفه گل سنجد بخور صبح و عصر، روزى نيم ساعت از اول پريودى پياده روى كن و غذاهاى فست فود و اينا نخور موادنگهدارنده حذف كن، سيكل بعديش برو سونو

استرس نگیرید اصلا
ما یکی از اقوام بعد دو تا بچه سر سومی رفت دکتر
میگفت دکتر با تعجب میگفت تو اصلا بچه داری؟
چجوری بچه دار شدی با این وضع فولیکول و...
میگفت یه لحظه شک کردم به خودم
توکل کنید
آرامش هم داشته باشید
خیره ان شاءالله

سوال های مرتبط