۳ پاسخ

پسرمنم دقیقا همینه.ن سینه خیز نمیره ن چهاردست وپا.مدام از من میگیره و بلند میشه.همش دوست داره ایستاده باشه .

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

ن نیست گلم اون میخواد یهویی راه بره دیگه

سوال های مرتبط