۲ پاسخ

من هنوز نبردم یکشنبه واکسن زده
آخه حوصلم نمیشه خودمم دوروزه مریض بودم

من ۴۸ساعت بعد بردم

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🤰🏼 مامان ارغوان🤰🏼 ۱۶ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری