دخترا شما تو بارداری کاشت ناخن انجام میدین یا دادین؟

۱۰ پاسخ

نزن چون یووی و لیکوئید دوتاش ضرر داره برا بچه

خیر اصلا

غیر بارداری ام ضرر داره چه برسه به بارداری..

ضرر داره

به هیچ عنوان

دیگ دارن میفتن نرفتم من

تصویر

ضرر داره من الان تو اقدامم ریمو کردم. گفتم هم یه مدت به ناخن استراحت میدم هم بعد. بارداری زایمان. میکارم الان واجب نیس

خیر
دکتر گفت که فعلا بهتره نزاری واسه جنین ضرر داره

من فهمیدم باردارم همه رو ریمو کردم ضرر داره برای نی نی

عزیزم ضرر داره و بهتره ک انجام ندی اون موادی ک استفاده میشه همش شیمیایی

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته شانزدهم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری