نزن چون یووی و لیکوئید دوتاش ضرر داره برا بچه
خیر اصلا
غیر بارداری ام ضرر داره چه برسه به بارداری..
ضرر داره
به هیچ عنوان
دیگ دارن میفتن نرفتم من
ضرر داره من الان تو اقدامم ریمو کردم. گفتم هم یه مدت به ناخن استراحت میدم هم بعد. بارداری زایمان. میکارم الان واجب نیس
خیر
دکتر گفت که فعلا بهتره نزاری واسه جنین ضرر داره
من فهمیدم باردارم همه رو ریمو کردم ضرر داره برای نی نی
عزیزم ضرر داره و بهتره ک انجام ندی اون موادی ک استفاده میشه همش شیمیایی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.