پسره....
عکس سونوتو بده
اره برا منم مامان های گل پسر گفتن پسر شد 💙
دکتر اگر کاربلد باشه همون سونو 12 هفته جنسیت رو تشخیص میده. من و تا بارداریم هم 12 هفته دکتر گفت بچه جنسش چیه.
ان تی به من گفت پسره احتمالم نداد قطعی گفت ولی آمنیو انجام دادم که کاملا دقیقه گفت دختره
آره برای من هشتاد درصد گفتن پسره و پسر بود
کجا حدس میزنن؟
برا من درست بود 😊دمشون گرم با اینکه انتی احتمال داد دختر همه گفتن پسره وپسر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.