تو سزارین بعد این که عمل کردم میتونم گن ببندم؟

۳ پاسخ

منم تو اینستا دیدم طبیعی همون روز میتونه ببنده ولی سزارین بعد از کشیدن بخیه یا ۴۰روز بعدش...از دکتر بپرس سرخود اینکار را انجام نده

با ی چادر یا گن آزاد ببند بعداز ۱۰ روز محکم ببند ک چسبندگی نگیری

من اومدم خونه بستم ولی درد داشتم🥲وای جمع شده بودم واقعا

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری