منم تو اینستا دیدم طبیعی همون روز میتونه ببنده ولی سزارین بعد از کشیدن بخیه یا ۴۰روز بعدش...از دکتر بپرس سرخود اینکار را انجام نده
با ی چادر یا گن آزاد ببند بعداز ۱۰ روز محکم ببند ک چسبندگی نگیری
من اومدم خونه بستم ولی درد داشتم🥲وای جمع شده بودم واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.