آزمایش گلوکز رو توی شروع هفته ۲۴ باید بریم ؟
یا بعد از اتمام هفته ۲۴؟؟

۳ پاسخ

تا چند هفته وقت داره؟
من دکترم این هفته برام هم سونو رشد نوشت هم ازمایش گلوکز نوشت و گفت یه ماه دیگه دوباره بیا
پرسیدم کی برم اینا رو گفت نزدیک ویزیت بعدیت برو هر دو رو

بعداز اتمام

من ۲۴هفته و ۴روز میخام برم

سوال های مرتبط

مامان هانی جون مامان هانی جون هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسر کوچولو 🥰 مامان پسر کوچولو 🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق🥹 مامان فندق🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری