سلام مامانا واکس ۱۸ ماهگی سخت بچه تب میکن

۳ پاسخ

بستگی داره به بچه عزیزم.دختر من تب خفیف کرد ولی کاملا قابل کنترل بود پاش هم چندساعت نمیتونست تکون بده ولی بعدش خاله و داییش و مادربزرگش هی باهاش بازی کردن کلا یادش رفت مشکل من نصف روز بود

فقط شب اول بچم اذیت شد . البته ب پاش نزد ب دوتا دستاش زد

مال دختر من که خیلییی سخت بود تب میکرد پاش درد میکرد با ماشین میگردوندیم تا یکم آروم بگیره

سوال های مرتبط