۴ پاسخ

ن بین ۱۳ تا ۱۸ باید باشه ۱۲و۸۰۰
خیلی کم خون نیس لب مرزه
پسر منم اینجوری بود دوتا شیشه فروگلوبین دکتر گف بخوره پشت هم رفع شد

کم خون نیست اصلا

نه زیاد نیست
معمولیه چیز خاصی نیست

اصلن نگران نباش
با ی دوره سه ماهه دارو حل حل میشه

سوال های مرتبط

مامان محیا و پریا مامان محیا و پریا ۳ سالگی
مامان جوجه♥️♥️ مامان جوجه♥️♥️ ۲ سالگی
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی