۱۶ پاسخ

کایان قشنگ نیس واقعا.
قبلا چی بود 😂؟؟

جالب نیس بازفکرکنین😁

نویان و شایان خیلی خیلی زیباست

پیدا میکنی عجله نکن،

الشن قشنگه ترکیه

هاکان قشنگتره تا کایان

بین کایان و ایکان موندی
بنویس رو کاغذ بده پسرت برداره
نظر شخصی من کایان قشنگ تره 😍

دایان هم بهش میاد

آیکان خوبه که
قسمت ابزار ها هم بگردی اسم ترکی زیاد هست

حالا تا روزی ک دنیا بیاد و شناسنامه بگیرین اون موقع معلوم میشه😅😅😅

نویان ورایان خیلی قشنگه

نواب نوید بذار یا نیکان و نریمان و

نویان و نویار
نویان و نیکان
نویان و نیک
نویان و رایان

اسم نیکان و نریمان هم خیلی قشنگه

فاصله سنی شون چقدره!؟

ای جونم چن ماهته!؟

سوال های مرتبط