کایان قشنگ نیس واقعا.
قبلا چی بود 😂؟؟
جالب نیس بازفکرکنین😁
نویان و شایان خیلی خیلی زیباست
پیدا میکنی عجله نکن،
الشن قشنگه ترکیه
هاکان قشنگتره تا کایان
بین کایان و ایکان موندی
بنویس رو کاغذ بده پسرت برداره
نظر شخصی من کایان قشنگ تره 😍
دایان هم بهش میاد
آیکان خوبه که
قسمت ابزار ها هم بگردی اسم ترکی زیاد هست
حالا تا روزی ک دنیا بیاد و شناسنامه بگیرین اون موقع معلوم میشه😅😅😅
نویان ورایان خیلی قشنگه
نواب نوید بذار یا نیکان و نریمان و
نویان و نویار
نویان و نیکان
نویان و نیک
نویان و رایان
اسم نیکان و نریمان هم خیلی قشنگه
فاصله سنی شون چقدره!؟
ای جونم چن ماهته!؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.