میشه که درد نداشته باشی و وقت زایمانت باشه ؟

۵ پاسخ

ولی تا همون ۴۰ هفتگی هم با ورزش و پله و... دردم نگرفت صبح زایمان هم آمپول فشار بهم زدن دو سانت بیشتر نشد دیگه ۴۰ هفته و دو روز سزارین شدم

اره خواهر من اصلا درد نداشت ولی اون طبیعی بود

سزارین قبلش دردنداری
میگه فلان روز بیا زایمان کن توام صبح میری بستری میشی بعد میبرنت اتاق عمل

اره
زایمانت طبیعیه یا سزارین

آره من تا ۴۰ هفتگیم درد زایمان نگرفتم خودم با پای خودم رفتم بیمارستان بستری شدم

سوال های مرتبط