۷ پاسخ

چهل هفته ی بیا برووووو زایمان کن تستو میخوای چیکار🫤🫤🫤

از من مطب ۲م گرفت

تست امینوشور چیزی نیست که بخاطرش بری بیمارستان خصوصی هزینه کنی یکم از ترشحات برمیدارن رو کاغذ میزارن همین
الکی پولتو به بیمارستان خصوصی نده

ديگه چقد ميخاي نگهش داري دختر الان بايد بزايي ديگه

مطب ک انجام نمیده باید بری زایشگاه
من بیمارستان خصوصی رفتم ۲۵۰۰دادم

نمیدونم برم بیمارستان دولتی انجام بدم یا برم پیش دکتر خودم

من بیمارستان انجام دادم هزینه ای نگرفته

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان فندق 💝💖💝 مامان فندق 💝💖💝 ۳ ماهگی
مامان پرنسا💕🦋 مامان پرنسا💕🦋 ۳ ماهگی
مامان آوا💕دلوین💕🥰 مامان آوا💕دلوین💕🥰 ۳ ماهگی
مامان هاناجون مامان هاناجون روزهای ابتدایی تولد