مامانا کسی تو بیمارستان نیکان سپید زایمان کرده؟

۳ پاسخ

بله من دو سال پیش زایمان کردم خوب بود

تو حکیمیه هستش؟

دوست من زایمان کرده خیلی راضی بوده

سوال های مرتبط

مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری