سلام کسی بچش تو۳۵هفته بدنیا اومده نره تو دستگاه

۵ پاسخ

سلام، بستگی به شرایط جسمی بچه داره چون من بچم 37 هفته به دنیا اومد و آمپول ریه هم زده بودم با وزن 2800 اما ده روز توی دستگاه موند که نهایتا با رضایت شخصی خودم مرخصش کردم

بچه کوچیک نگه داریش سخته اگه احتمال زایمان زودرس داری استراحت مطلق باش ۲ هفته بعدش مشکلی نداره

آره من پسرم ۳۵ هفته با وزن ۲۴۰۰ بدنیا اومد و دستگاه نرفت آمپول ریه هم نزده بودم

من ۳۶ هفته آمپول ریه زده بودم تو دستگاه هم نرفت

اره بچه اولم ولی امپول ریه زده بودم

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد