۴ پاسخ

من 40 هفته و 2روز درست قبل زایمانم بیمارستان سونو کرد 3600 همه سونو های قبلیمم بین 3300 تا 3600 بود دخترم بدنیا اومد 2800 وزنش بود 800 گرمش. گم شد بچم😂😂😂

نه وزنش خوبه عزیزم نگران نباش، هر هفته نی نی 200گرم وزنش اضافه میشه پس راحت به 3کیلو میرسه

نه عزیزم خوبه😍

نرماله وزنش

سوال های مرتبط

مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۴ ماهگی