۴ پاسخ

نگران نباش من ۳۹ هفته و ۲ روز زایمان کردم دخترم ۲۹۰۰ بود
کلا مدلش ظریف بود مهم اینه تو رنج باشه

شیر و خرما بخور /بادام درختی بخور/ابگوشت بخور

بیشتربه ژنتیکه

خب بعضی بچه ها ژنتیک ریزه ان خودت و شوهرت چ طورین چاقین؟

سوال های مرتبط