۱۳ پاسخ

بعدشم نگران نباش بچه که به دنیا بیاد با خوردن شیر وزن گیری میکنه استرس نداشته باش

عزیزم مغزیجات، شیر پسته، معجون

سونو خطا هم داره به منم گفت دو کیلو پونصد سه روز بعد زایمان کردم سه کیلو بود
قرص ال آرژنین هم میخوری؟

خب حتما ژنش ریز میزه است
خیلی از بچه ها دیدم وزنشون پایین بعد از اینکه به دنیا میان رشد میکنن و تپلی میشن

دختر من 2800 دنیا امد ماشالله الان عالی شده اصلا خودتو نگران نکن مهم سلامتیشه 😘

پسر من موقع به دنیا اومدن 2550 بود وزنش بخدا ماشالا انفد زود رشد کرد که خودم کیف کردم براش قصه وزن رو نخور

تخم مرغ آبپز و سیب زمینی وزن میده

خیلی خودتو اذیت نکن تمام توانتو گذاشتی دیگه تونستی بیشتر تلاش کن نشد همینه که هست جونش سلامت باشه

هیچی به سلامتی دنیا بیار بعدش تپل میشه.خواهر زاده ی منم وزن نگرفت هفت ۳۸ دنیاش آوردن ۲۵۰۰ بود بعدش سریع تپل شد

سونوی داپلر انجام دادید؟

قشنگم خودتو اذیت نکن شاید ژنش همینه دوست من میگه به دنیا اومده 1700 خواهر خودم 1200 خواهر شوهرم 1500 ولی الان ماشالله همه درشتن

حرص و جوش نخور
مغزیجات مثل بادام هندی، پسته و بادام بخور
زیتون ۷ عدد با ناهار
انجیر ۷ عدد صبح
شیر خرما هم بخور
البته من خودم هیچ‌کدومو نمیتونم بخورم😂

بستنی بخور، خامه، کباب، ابگوشت حلیم
بستنی زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان ماهد 🌙 کمیل ✨ مامان ماهد 🌙 کمیل ✨ ۳ ماهگی