وزنش خوبه گلم
من امروز رفتم سنو. وزن بچه ۲۵۴۰بود😭
اجیل
بستنی اگه قندنداری
کباب
اش
خوراک لوبیا
خوبه اگه ۴۰ کامل بشی ۳به بالا میشه مال من ۲۷۰۰دنیا اومد
حلیم بخور معجزس
منم امروز سونوبودم وزن بچم دو کیلو هفتصد ونود بود
ب نظرم خوبه مهم سالم بودن بچست نه تپل و لاغر بودنش.همین که تومحدوده طبیعی هستن خداروشکر کنیم
حلیم
کباب
سیب زمینی خیلی تاثیر داره چون نشاسته دارع
مغزیجات و گوشت خوردن
خیلی خوبه بچه منم ۲۸۰۰بود به دنیا اومد ۳۲۰۰بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.