ای جانم عزیزه دلم بالاخره دخملی داره میاد🥹😍
ایشالله به سلامتی عزیزم خدا به همراهت
ایشالله زایمان راحتی داشته باشی نینی مون رو صحیح و سالم بیاری خونه🩷
ان شالله زایمان راحتی داشته باشی 🥰 ان شالله نینی کوچولوتو صحیح و سالم بغلش کنی 🤲🫂🥰 برای منو دخترمم دعا کن صحیح و سالم بدنیا بیارمش خدا بعد ۱۱سال چشم انتظاری و حسرت هانای قشنگمو بهم داده دعا کن یادت نره 🫂🥹🤗😁
به امید خدا خدا به فکر همه مون باش و هدیه ای ک فرستاده رو سعی سالم بزار بغلمون
سلام عزیزم چیشد نینی اومد؟؟تو فکرتم ایشالله بیای یه خبر از خودت بدی🥹
سلام گلم زایمان کردی؟
عزیزم 🥹فکر کنم تا الان بسلامتی نینی بغلته 😍
عزیزم بسلامتی ♥️
ان شاالله صحیح و سالم بغل بگیریش
بسلامتی گل من تندوتاتون سالم سلامت ب خوبی تموم بشی بچت بغل بگیری
انشالا بسلامتی زایمان کنی
عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی😍❤️
عزیزم التماس دعا دارم منم بعد دوتا سقط دخترم سالم بغل بگیرم
ایشالله ب سلامتی
عزیزم انشاءالله به سلامتی زایمان کنی منم ۳۷ هفته و ۱ روز کیسه ابم ترکید سزارینی بودم برای ۳۸ هفته نوبت سزارین داشتم 😂
ایشالا بسلامتی زایمان کنی عزیزم😍
مبارکه انشالله به سلامتی بزایی راحت بشی
بسلامتی ودل خوش
ای جان به سلامتی زایمان کنیو نی نیو بغل کنی گلم
بلاخره داری راحت میشی
ایشالا زایمانت راحت باشه برای پسر منم دعا کن سالم بدنیا بیاد🥹💋
انشاالله بسلامتی زایمان کنی برا ماهم دعا کن
ایشالا ب سلامتی زایمان کنی عزیزم
آخی عزیز دلم ایشالا راحت زایمان کنی
ان شاءالله صحیح و سالم نینی و بغل بگیری عزیزم😍🥰
خواهر مگه نگفتین بهت ولاتئیاس من رحمت الله از رحمت خدا نامید نشوو ببین ی دفعه ناامید شی وگفتی زایمان نمیکنم تا ۴۲ هفته بهم گفتن وقت داری ببین ی دفعه کیسه آبت پوکید هیچوقت از رحمت خدا ناامید نشو وخداروشکر بگو🥰🥰 وب سلامتی زایمان کنی
وااااااای خوشبحالت
ایشالا بسلامتی فارغ بشی حتما دعا میکنم برات ♥
توهم منو دعا کن بزام💔😂
انشالله که بسلامتی فارغ بشی نینی بغل کنی عزیزم برای ما هم دعا کن
بیا از تجربه زایمان هم برامون بگو
الهی ان شالله ب خوبی خوشی بغلش بگیری زایمان اسان داشتع باشی
منوو یادتتتت نرع ت دلت بگو من ک ت گهواره بودم خدا زایمانم اسان کنه😭🥺🙏🏻🙏🏻
زهره جان من ی مشکل خیلی بزرگ دارم لطفا تو دردات منم دعا کن خدا خیرت بده
عزیزم به سلامتی زایمان کنی و نینی رو در آغوش بگیری ❤️😍
بی بی حکیمه رفتی؟
انشاالله که به سلامتی زایمان کنی بغل بگیریش
هوراااا الان بهت آمپول فشار میزنن اگه باز دردت نیاد سزارینت میکنن😍
انشالله راحت زایمان کنی
انشالله ب سلامتی زایمان کنی قشنگم بچتو سالم بغل بگیری😘😘
الان درد نداری؟
بعد ترکیدن کیسه اب دردی رو حس نمیکنی؟
انشاالله ب سلامتی زایمان کنی عزیزم
ولی راستشو بگو تز اخرچیکار کردی کیسه ابت پاره شده 😬🤣
طبیعی یا سزارینی ؟
عزیییزم ان شا الله به سلامتی بغل بگیریش
التماس دعا
ان شالله بسلامتی زایمان کنی 😍😍😍
عزیزم انشاالله بسلامتی زایمان کنی
زایمان کردی حتما بیا بگو از تجربت
میشه واسه منم دعا کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.