ماهی یکبار میبرم چون رفلاکس داشت و اعتصاب شیر
هرماه
دوماه
تا الان هر ماه مي بردم اهفت ماهگي بردم گفت ديگه نيار تا دو ماه ديگه
نمیبرم نیاز نیست چکاب دکتر گفت
هرماه میبردم ولی الان دوماه یبار دیگه مگه خدایی نکرده مریض شه زودببرم
هرماه.. میبردم از 6ماهگیدکترش گفت هردوماه یکبار ببرم
هر دو ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.