چند ماه یکبار نی نی چکاب میبرید

۸ پاسخ

ماهی یکبار میبرم چون رفلاکس داشت و اعتصاب شیر

هرماه

دوماه

تا الان هر ماه مي بردم اهفت ماهگي بردم گفت ديگه نيار تا دو ماه ديگه

نمیبرم نیاز نیست چکاب دکتر گفت

هرماه می‌بردم ولی الان دوماه یبار دیگه مگه خدایی نکرده مریض شه زودببرم

هرماه.. میبردم از 6ماهگیدکترش گفت هردوماه یکبار ببرم

هر دو ماه

سوال های مرتبط

مامان ߊ߬یܣߊ‌ܔ🦕 مامان ߊ߬یܣߊ‌ܔ🦕 ۵ ماهگی
مامان الناجون🌹♥️✨😘 مامان الناجون🌹♥️✨😘 ۸ ماهگی