وای منم همیشه ب این موضوع فکر میکنم . از وقتی چهار دست و پا رفت تو حموم خودم رو لخت نکردم. اول پسرم رو حموم کردم بعد آوردم لباس پوشوندم بعد شوهرم یا مادرم نگه داشت بعدش خودم رفتم. حتی الان هم همینه. اما در مورد لباس تو این فصل واقعا من گرمایی هستم همش تو خونه تاپ شلوارک میپوشم. اندام خصوصیم معلوم نیس اما از زانو پا ب پایین و از بازوی دستم ب پایین بیرونه. عذاب وجدان دارم ولی خب خیلی گرمایی ام. پسرم ب شدت کنجکاوه. چند شب پیش شوهرم کارن نگه داشت من رفتم اتاق لباس عوض کنم یهو در رو باز کرد اومد تو سینه ام رو دید دعواش کردم ک بره بیرون ولی یهو گف مامان این جوجوعه؟ بده جوجو بخورم😐. اصلا کارن شیر منو نخورده ک بگم شیر هوس کرده یادش باشه. نمیدونم چی شد ک اینو گفت منم دعواش کردم رفت بیرون. یا ی بار دیدم شوهرم دسشویی بود کارن از راهرو خم شده بود از زیر در داشت دید میزتش. تا گفتم چیکار میکنی خجالت کشید گفت هیچی🤕. شوهرم میگه حس میکنم کارن بلوغ زود رس داره ولی این من رو نگران میکنه
قبول دارم بشدت،مخصوصا از یکسال به بعد،نه خیلی پوشیده،و نه خیلی بازززز
حدود داره پوشش تو خونه هم ... و از نظر به روانشناس کودک دارم میگم که حداقل لباس برای هم مادر و هم پدر جلوی بچه چه دختر باشه چه پسر تاپ و شلوارکه برای این که کنجکاوی شون تحریک نشه بلوغ زودرس اتفاق نیفته
😬وای منم همش در موردش فکر میکنم
بعد خودمو با اینکه اینم دختره راضی میکنم
سوال منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.