مامانا 😍😍لباس پسرم خودم چرخ کردم بنظر تون چطور شده ؟

تصویر
۲۶ پاسخ

تمیزی اگه عکس بود😍😍

وای چ پسر تمیزی ماشالله

خوشکل چون بار اول هست لباس پسرم دوختم گفتم از شما نظر بگیرم اگر خب شده از بعبد خودم براش لباس بدوزم😍😍😍😍

عالی شده آفرین

هزارماشالا
خیلی خوب شده
فقط یکم فک میکنم تنگشه

خوشگله این سری یکم بزرگتر بدوز هم راحت تر تنش می‌ره هم دیر تر کوچیک میشت

به به پاشم برات دست بزنم👏🏻

عااالی شده کاش یکم بزرگتر بود چون انگار تنگ تا چند وقت دیگه تنش نمیرع

خیلی عالیه مبارکش باشه

یکم گشادتربدوز دفعه بعدی ولی عالیه

خیلی خوشگله مبارکش باشه یکمی آزادتر میگرفتی عالی ترمیشد😍🤩

عالی شده بانو🌹

عالی دستت درد نکنه

عالیه آفرین

واای نازی🤩😍 ماشاءالله خدا حفظش کنه
نی نی رو نگا کنیم یا هنرمندی مامان رو... خیلی قشنگه مبارکش باشه..
سخته دوختنش،من خیاطی بلدم ولی برا بچه نمیدونم چجوری بدوزم

خیلیی قشنگ شده🤩🤩
به موهاش چی زدی؟؟

آی ننهههه 😘♥️
خیییییییییییییلی نازه مبارک باشه عزیزم

دست شما درد نکنه مبارک گل پسری، فقط اینکه جذب نیست براش؟

خیلی قشنگ شده آفرین به این بانو هنرمند 😍😍😍

چه خوب دوختی..چطوری..منم دوس دارم بدوزم

خیلی قشنگ دوختی فتبارک الله

خیلی عالی دستت درد نکنه

خیلی خوبه

بی نظیر شده

چرخ کردی یا دوختی؟

ماشاالله چ نازه 🧿🤍

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی