اره دیگ ویارت شروع شده ببینی کی تموم میشه برا من از 7هفته شروع شد و هنوزم دارم
دکترم میگفت اینا همش تلقینه گفت کم بخور وزنت میره بالا یذره بچه انقد نمیخاد ک بخوری😂
منم اشتهام وحشتناکه
منم همینجوری بودم خیلی خوب غذا میخوردم بهم میچسبید الان اشتهام کم شد و دوست ندارم غذارو...
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.