تا دیروز همش گشنم میشد
امروز خیلی کمتر شده طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره دیگ ویارت شروع شده ببینی کی تموم میشه برا من از 7هفته شروع شد و هنوزم دارم

دکترم میگفت اینا همش تلقینه گفت کم بخور وزنت میره بالا یذره بچه انقد نمیخاد ک بخوری😂

منم اشتهام وحشتناکه

منم همینجوری بودم خیلی خوب غذا میخوردم بهم می‌چسبید الان اشتهام کم شد و دوست ندارم غذارو...

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته دهم بارداری
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی🐣🎀 مامان تو دلی🐣🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری