۳ پاسخ

من داشتم. قرص ال دی مصرف کردم خوب شدم

عزیزم این آیدی رو تو روبیکا بهش پیام بده مشکلت رو بگو دارو هاش دمنوش گیاهی هست عالیه من خودمم سفارش دادم راضیم خیلی
@Ahmady1sh

اره من رفتم دکتر دارو داد من سندرم تخمدان پلی کیستیک دارم دکتر به من گفت تنهاراه درمان این بیماری ورزش و رژیم غذایه

سوال های مرتبط