من داشتم. قرص ال دی مصرف کردم خوب شدم
عزیزم این آیدی رو تو روبیکا بهش پیام بده مشکلت رو بگو دارو هاش دمنوش گیاهی هست عالیه من خودمم سفارش دادم راضیم خیلی
@Ahmady1sh
اره من رفتم دکتر دارو داد من سندرم تخمدان پلی کیستیک دارم دکتر به من گفت تنهاراه درمان این بیماری ورزش و رژیم غذایه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.