دخترم عاشق انگوره زیاد بخوره اشکال داره؟؟

تصویر
۷ پاسخ

به اندازه بده .من که زیادمیخورم زود مریضم میکنه نمیدونم چرا . انگارگلوم درد میگیره بعد

اصولا انگور قرمز و یاقوتی حساسیت نمیاره. ولی انگور سبز و زرد حساسیت زاس. من خودم بخورم خارش میگیرم سبز و زرد رو

هرچیزی به اندازش خوبه و خاصیت داره. واقعا نمیریزه چیزی از داخل ظرف؟

شاید حساسیت بده

بستگی داره به کسی که بسازه فکر نکنم طوری بشه نوش جانش،،، برا من نمیسازه سنگ کلیه میاره دهنم هم گرمی میریزه، شنیدم بعضی ها شکم روی می گیرن در کل هر چیزی زیادیش خوب نیس به اندازش مفیدم هست

نوش جونش فقط حساست نداشته باسه
بعدم ۳یا ۴ تیکع کن خطرداره

اشکال که نه اما اسهال نشه

سوال های مرتبط