۲ پاسخ

وای خیلی کوچولویی زود ازدواج کردی اما زود بچه نیارر بجاش برو کلاس یه چیزی یادبگیر ازالان خودتو درگیر بچه نکن فک کن تاازالان تااخرعمر درگیربچه باشی دوسه سال برای خودت زندگی کن خیلی وقت برابچه دارشدن داری پشیمون میشی بعدا هم سنو سالاتو ببینی

قرص گین آپ عالیه

سوال های مرتبط