۷ پاسخ

حوله نمدارکنی بزاری فریزر بعدبزاری رودوتاپاهاش تبش پایین میاد

پسر منم یکشنبه زد واکسنشو بدجور تب کرد و درد داشت تا دو روز
خیلی سخت تر از واکسن دوماهگی بود

آره لعنتی خیلی بد میگذره

منم امروز زدم خیلی اذیته ریسه میره از گریه

الهی بگزدم من خیلی اذیت شد؟؟؟

دقیقا پسر منم اذیت شد دوروز حال نداشت

پاراکید بگیررررر
بهش بده بخوره دوبرابر وزنش هر چهار ساعت
بعدم یه کوچولو بزن روی جای واکسنش دردش از بین میرع

سوال های مرتبط