۵ پاسخ

گنجویی خیلی خوبه ماهمش ازهمین میگیریم

اصولا شتر و گوسفند میگیرم
از ادهمی تو ابوحامد یکم سخته باید بری نوبت بگیری و اینا
ولی بهرامی هم خوبه نبش چهارراه ابوحامد

ما از بلوار رضوان میخریم اسمش نمیدونم کنار اسباب بازی ایلیا

قصابی گنجوئی میدون مشتاق گوشتاش خوبن همیشه
یکیم اول جاده کوهپایه نزدیک ده لو لو قصابی اسلامی اونم خوبه

من ماه پیش گوشت شتر خریدم از شیشک تو ابوحامد
ولی گوشت گوسفندی از دوست بابام نزدیک پارک مطهری

سوال های مرتبط

مامان پسری مامان پسری ۲ سالگی