انتخاب من خوشه مهر بود چندین نفر که میشناختم راضی بودن از سزارین
دکتر سعیده شیدایی اونجا زایمان میکنه ولی بازنشسته هست فقط زایمان میکنه ویزیت نمیکنه
سعیده شیدایی
مطبش روبه روی بیمارستانه
من شنیدم از اطرافیان که علامه خوبه
ولی میگن تکی ویزیت نمیکنه
میگن منشی دو نفری میفرسته داخل
علامه
صدوقی یه مردهس من پسرماونبهدنیااورددکتر علیرضا مهاجر یعنی فوق العادهاس
دکتر یگانه اونجا بودن الان نمیدونم
علامه نیست اونجا
دکتر علامه
من دکترم زهرا اسلامیان بود بیمارستان صدوقی
زهرا اسلامیان خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.