مامانا طول سرویکسم ۲۷ تو هفته من کمه؟
چند باشه سرکلاژ میشی

۸ پاسخ

وای توروخدا اگه دکترت بیخیاله برو جا دیگههه
بر من سر پسرم ۲۷ بود ۱۳ هفته سرکلاژ شدم
اخرم ۳۶ هفته دنیا امد

حتما حتما سرکلاژ کن

حتماا باید سرکلاژ و استراحت مطلق بشی خیلیی کمه

باید سرکلاژ بشی

خیلی کمه برو پیش دکترت

عزیزم فقط استراحت کن

باید ۵۰باشه عزیزم
برای هفته تو کم محسوب میشه.
ماه های بعد که شکم سنگین میشه خیلی میاد پایین
پایین سی سرکلاژ میکنن
تا هفتت نرفته بالا برو سرکلاژ کن راحت بشی

استراحت کن فقط برا دسشویی بلند شو و کارای دگ اصلا انجام نده نزدیکی هم نداشتع باش میره بالا کلا اگ الان استراحت نکنی طول سرویکست نره بالا شاید سرکلاژ کنن چون برا هفته های بالاتر بچه جا باز میکنه و فشار میاره به دهانه رحمت

شکمی یا واژینال؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق ها مامان فندوق ها هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ودوم بارداری