تو سن بچه من امکان جهش رشدی وجود داره؟

۴ پاسخ

بچتو کجا واکسن زدی؟؟
بهت گفتن سه شنبه ها فقط میزنن؟؟

چرا چی شده؟!دختر منم بد خلقی میکنه شیر نمیخوره یا کم میخوره تو‌طولانی مدت چند روزه اینجوری شده

دوماهگی هم جهش رشدی دارع

معمولا از ۴ ماه به بعده

سوال های مرتبط

مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان شاهوین جون🩵 مامان شاهوین جون🩵 ۲ ماهگی
مامان ایران کوچولو 🐣 مامان ایران کوچولو 🐣 ۸ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی