۳ پاسخ

من هنوز هیچ علایمی ندارم، فقط درد پریودی خفیف که گهگاهی میاد ومیره

من سه روز به موعد سوزش سینه،دلپیچه،حالت تهوع خفیف،سرگیجه،درد زیر شکم انگار الان میخام پریود شم ترشح ابکی هم دارم

دل و کمر درد پریودی از ی هفته ۱۰روز ب موعدم شروع شد

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد