۱۸ پاسخ

ارش خیلی خوشمزس کیکاشش

جانا کیکاش خوشمزه نیس اگه مهمون داری
این کیک سختی نیس بده بیرون خونگی گرون میگن

کیکای شیرین کامم عالیه و همچنین کندو تو پردیسان

از قم کیک بگیر
هم کیفیتش خوبه هم منصفه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

خونگی همیشه‌ گرونتر از قنادیه

فلینگ چیه خانما؟

شاید یکیشون موز‌ و گردو‌ میزنه معمولا به این علت گرون‌تر میدن

من همیشه ب شیرینی وانیلا سفارش میدم هم خوشمزس هم قیمت مناسب
کیک ۱/۵کلیلو با فوندانت رو ۹۷۰گرفت

بستگی به کیفیت و حاشیه سودش داره
و مهارت طرف

یکی میبینی خیلی خفنه ولی سود کم میگیره


باید ببینی نظر مشتری هاش چیه

نمی‌دونم والا بده اخدان

اون معروفتره بخاطر اسمشه اگه دومیه یه آدم معمولی ممکن مناسبت بگیره که مشتری بیشتری داشته باشه و همیشه گرون بودن نشونه کیفیت نیست

اول کیفیت و اینکه دقیق تر کارمیکنه
و پول مارک و ایناشو میگیره

خونگی ها معمولا گرون تره
من یجا گفت ۲ تومن
یجا گفت ۱۳۰۰ اینا
اونجا حتما بخاطر برندش گرون تر گفته
یا کارش بهتره

با وزن یکسان ؟
اخه اختلاف قیمتش زیاده
نوع فیلینگ هم مهمه

شایدوزنش باشه

عزیزم این کیک بخاطر رنگش خامه زیادی میبره

شاید فلینگش فرق داره
پرسیدی فلینگش چی میزنه؟

سوال های مرتبط