مامانا بچه‌های شما هرروز سکسکه میکنن؟

۹ پاسخ

اره طبیعیه

بله روزی شاید دو سه بار

سلام میگم دختر من زیاد شیر نمیخوره ۴ماهشه

اره رفلاکس داره بعد کلی بالا اوردن سکسه ش میگیره

آره دخترمنم هرروز سکسکه میکنه

اره عزیزم طبیعیه

اره گلم

تا دلت بخواد زیاد
و از سکسکه خوشش نمیاد هی غر میزنه

آره نشونه سلامت و وزن گرفتنشونه

سوال های مرتبط

مامان آوش💫 مامان آوش💫 ۱۵ ماهگی
مامان کیان، آدرینا مامان کیان، آدرینا ۱ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی