۱۲ پاسخ

هیچوقت ناامید نباش🥲

سلام عزیزم
تاپیکاتون دیدم خیلی ناراحت شدم
ان شاالله خداوند بهتون یه نی نیه خوشگل بده🥹🤲🏻
اهل کجایی؟

منم همینطورم دیگ امیدی ندارم😭😭😭

خرنوب یک ماده غذایی طبیعی و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی مفید است.
💙 برای آقایان: می‌تواند از سلامت اسپرم و سیستم تولیدمثل حمایت کند.
🌸 برای بانوان: می‌تواند به سلامت تخمدان‌ها و تعادل هورمونی بدن کمک کند.
📩 جهت دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش:
روبیکا 👉 @darmankade2025

تصویر

چجوری ۱۰ ساله منتظری ۲۲ سالته🙄

منم همین حالو دارم دیروز پریودشدم و تمام دیشبو گریه کردم الانم اصابم انقد خورده که بهم بگن تو گریم میگیره حوصله هیچکسو ندارم خیلی خستم
نمیدونم چراخدا بامااینطور میکنه 😭

یه سریام هستن باردار میشن میگن بچه کوچیک دارم میخوان بندازن یکی از مثل شما منتطر بارداریه

چن سالگی ازدواج کردی

همش بیست و دو سالته مگه چند سالگی ازدواج‌ کردی بازم امیدت بخدا باشه غصه نخور

مگ چند سالگی ازدواج کردی ک ده ساله تو اقدامی اگ ده سال گزشته ینی۱۲سالت بوده البته طبقه سنی ک خودت تو بیو گزاشتی گفتم

عزیزم خودت ناراحت نکن هرچی یه حکمتی توشه امیدتو از دست نده

سنی نداری گلم غصه نخور،انشالله میشه بوقتش

سوال های مرتبط