عزیزم انشالله بارداری
ولی بازم ناراحت نباش سنی نداری که،تازه ۲۲ ساله ها دارن ازدواج میکنن
هرچی هم بیشتر منتطر باشی بدتره چون استرسش اذیتت میکنه
عزیزم
غصه نخور
نذر اسم کن انشالله خدا بهت یه پسر سالم و خوشگل بده بزار محمد یا علی و یا دختر ناز و سالم بده بزار فاطمه یا زهرا
من این نذر اسم رو خودم انجام دادم خیلی ازش جواب گرفتم
استرس نداشته باش استرس هورمونات رو بهم میریزه
عزیزم اول همه راه هارو برو بعد فرزند خوندگی ...منم خیلی احساسی برخورد میکردم با قضیه بچه از پرورشگاه...نمیگم بده ولی خیلی مسئولیت داره ..اگه به بچه خودت بگی تو به اون بچه نباید بگی ...ممکنه چند سال بعد باهاش به مشکل بخوری کالا نیست که پس بدی پرورشگاه یا عوضش کنی ممکنه مریض بشه ممکنه خودت بعدش باردار بشی نمیتونی برش گردونی نمیتونی دعواش کنی باید همه نیاز هاشو براورده کنی اگه 100 درصد مواظب بچه خودتی باید 10000درصد مواظب اون باشی هروقت همه اینارو تو خودت دیدی بعد برو سراغ طفل معصومای پرورشگاه...چون واقعا مسئولیت سخت و سنگینیه...خیلیارو دیدم احساسی برخورد کردن حالا دنبال راهین برگردوننشون یا عوضشون کنن انگار که وسیله و کالا هستن...شماهم خیلی دقت کن فقط به نام کردن مهم نیست مسئولیتش سخت تر از این حرفاس
انشاالله هرچی به صلاحته خدا قسمتت کنه
سلام انشاالله خدا دامنت و سبز کنه ناراحت نباش، برای ivfاقدام نکردید؟
منم همینطور بیچاره شدم از فکر بچه ای خداااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭
انشالا ک به مراد دلت میرسی بهترینا برات اتفاق میفته وقتی اصلا انتظارشو نداری به خدا توکل کن منم برات دعا میکنم عزیزم
میفهممت 💔
مشکلتون چیه ؟
انشاالله زود زود خدا یه بچه سالم بهت بده
تازه ۲۲ سالته. امید داشته باش
به نظرم اینجور نکن با خودت منم چندین سال همین بودم خیلی دارو دکتر رفتم چندین سااال درگیر همون ماه ک کلا قید زدم گرفت بدون دارو به خدا توکل کن فعلا هم که دارید خونه می سازید خودت درگیر اون کن یهو می بینی گرفت
خدا دامنتو سبز کنه به حق حضرت فاطمه زهرا
انشالله خدا بهت بزودی یه فرزند سالم و صالح بده....
برات دعا میکنم دوست عزیز🫂🙏🤲🌹
نمازشب بخون امشب
و حرفاتو ب خدا بزن❤️
الهی قوربون دلت بشم نمیدونم چرا کار خدا همیشه برعکسه😔😔😔قوربون بزرگیش بشم یکی مثل من بچه ای سومم باردارم موندم سر دوراهی یکی مثل شما واسه داشتنش باید غصه بخوری💔💔انشالله به حق امام رضا خدابهتون یه نی نی ناز و خوشگل میده صبر کن خداخیلی بزرگه فداتشم💖💖💖💖💖🫀🫀🫀💚💚💚💚🙏🙏🙏🙏
دقیقااا منم خیلی سختی کشیدم سه تا سقط داشتم😭😭😭خسته شدم
آی وی اف کردم روز ۱۵ انتقالم میترسم بی بی چک بزنم😭😭😭😭😭😭
چند سال اقدامی عزیزم مشکل چیه به خدا توکل کن عزیزم صلاحت باشه میده مطمئن باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.