۲ پاسخ

تهران پره کاش میشد به همه داروخانه ها میدادن یعنی چی واقعا

عزیزم گلستان ،جفت آش و حلیم دارچین یه داروخانه اس،دکتر منصوری،من اونجا میگرفتم وقتی نا امید میشدم دیگه

سوال های مرتبط