من والا سرما خورده بودم هییییچ دارویی بم ندادن گفتن برو با شیر گرم و سوپ مشکلو حل کن دیگه برای بار سوم رفتم دکتر گفتم من گلوم خییلی درد میکنه توروخدا یچی بده بم گفت دیفن هیدرامین فقط قرقره کن بریز بیرون بعدش همین ۳هفته بود خوب نمیشدم همیشه یه هفته ای سرپا میشدم
از دکترت بپرس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.