اینا کی میشینن یه جا با اسباب بازیاشون بازی میکنن؟ خ

۹ پاسخ

بسم الله الرحمن الرحیم 😅
یا بعد از ۱۰ سالگی 😅
یا هییییییییچ وقت 😅
امید نداشته باش😁😁
بچه ی سالم و باهوش بهترین اسباب بازی رو هم کنار پدر و مادرش میخواد تامام✋️😁

هیچوقت دختر من که دنبالم تا میرم اشپزخونه میاد میره تو کابینت 🤣

🤨🤨پسر منک میذارمش بازی کنه یهویی میره زیر میز میره تلوزیونو هل بده میره باندارو میکشه ک بندازه اصلا ی کارا میکنه ک...

دخترمن دیگه خیلی وقته باخودش بازی میکنه

فکرکنم هیچوقت منکه از بس اهورا به شلوارم میچسبه وایمیسه فقط وقت میکنم شلوارم بکشم بالا چون میوفته😂

اصلا اسباب‌ بازی دوس ندارن قابلمه ملاقه میخان

والا دختر منم اصلا بازی نمیکنه .مگه دو دیقه منم بشینم پیشش مثلا بازی کنه .ولی تنها اصلااا

هیچوقت 🤣

هیچ وقت...

سوال های مرتبط