پرکاری داری
منم دوتا ازمایشگاه انجام دادم یکیش ۵خورده ای بود ی جا دیگه رفتم نداشتم
برا بار سوم ی جا دیگه میخوام برم تکرار کنم
من چهار ک بودم لب مرز متوجه شدم سه ساله دارو میخورم الان خداروشکر خوب شده با قرص ۱/۲۵ قرص نخورم ازمایش بدم ۲
عزیزم باید به دکترت نشون بدی بهت میگه چجوری قرص بخوری ولی حتما باید دکتر بهت بگم
من خودم تو دوتابارداریم تیروئید داشتم رفع میشه
غصه نداره ک ی قرص کوچولو موچولو باید بخوری ناشتا 🥹😂۶ یا ۷ ک چیزی نیس زود اوکی میشی با قرص اون اگه بیست ب بالا باشه و زیاد برا جنین خطرناکه
اگر بارداری حتما برو یروزم یه روزه قرص بخوری برای جنین خیلی بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.