۵ پاسخ

پرکاری داری
منم دوتا ازمایشگاه انجام دادم یکیش ۵خورده ای بود ی جا دیگه رفتم نداشتم
برا بار سوم ی جا دیگه میخوام برم تکرار کنم

من چهار ک بودم لب مرز متوجه شدم سه ساله دارو میخورم الان خداروشکر خوب شده با قرص ۱/۲۵ قرص نخورم ازمایش بدم ۲

عزیزم باید به دکترت نشون بدی بهت میگه چجوری قرص بخوری ولی حتما باید دکتر بهت بگم
من خودم تو دوتابارداریم تیروئید داشتم رفع میشه

غصه نداره ک ی قرص کوچولو موچولو باید بخوری ناشتا 🥹😂۶ یا ۷ ک چیزی نیس زود اوکی میشی با قرص اون اگه بیست ب بالا باشه و زیاد برا جنین خطرناکه

اگر بارداری حتما برو یروزم یه روزه قرص بخوری برای جنین خیلی بده

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد