خانما بخیه هام مییوزه چی خوبه بزنم سوزشش کمتر بشه

۳ پاسخ

به داروخونه بگو پماد بگیر بزنی راحت میشی منم اونجوری بودم

هیچی همینجوری میسوزه فعلا☹️☹️☹️

داره حوش میخوره دیگه

سوال های مرتبط