۸ پاسخ

من دکتر بهم گفت برند کامویت بدم بهش واسه رفلاکسش هم خوبه اذیت نمیکنه

پدیا بست دکتر نوشت واس پسرم‌انقدم خوش مزه اس‌پسرم‌حال‌میکنه خوردنی

ایده ماه‌گرد کانال روبیکا حتما عوض بشین به کارتون میاد @qwer1no

اره گلم خودت بخر اگ نگفته بیمارستان ب ما هم مولتی ویتامین داد دکتر هم زینک هم آد

من این میدم بهش

تصویر

یکم بهش شیر بده ربع ساعت بعد قطره بده ربع ساعت بعد شیر بده دختر منم همینجوری بود تا بعد عادت کرد به ویتامین

مگه باید بچه ک دنیا میاد ویتامین د بخوره چرا بیمارستان به من چیزی نگفت

دل پیچه اش ممکنه از شیر هم باشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی ناز🤩🤩😘 مامان دخملی ناز🤩🤩😘 ۱ ماهگی