۵ پاسخ

منم میدم با نبات خوبه

من دادم جوابم داد

خودت بخور اگ شیر خودتو میدی

مامانم میگه قدیما میدادیم خوب بود
من با اینکه بچم خیلی دل درد بود ترسیدم نزاشتم بده 🤣

درحد ۴قطره بده ببین اثر میکن حدوددنصف قطره چکون

سوال های مرتبط