شکمم افتاده پایین؟

تصویر
۱۰ پاسخ

عییین شکم منه🥺

نه بالاست عزیز

عزیزم شما هم وقتی سرپا میشین شکمتون سفت هست
من سرپا میشم شکمم خیلی سفته

ن اصلا
خودت اینطور حس میکنی
منم دقیقا همین شکل و اندازس😍

یکمی گلم

نه عزیزم خوبه بالایه

نه

ماشالله😍ان‌شالله بسلامتی بغلشون کنی

به نظرمن نه

نه بالاعه

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدامین،مهوا🥰 مامان محمدامین،مهوا🥰 ۱ سالگی