۶ پاسخ

اره عزیزم

اره گلم

آره عزیزم عادیه دیگه بچه میاد پایین تو لگن
بخاطر همین فشار زیادی رو لگن و واژنت احساس میکنی😮‍💨

آره عزیزم شکم منم پایین هستش دکترم دیروز گفت رحمت اومده پایین ۳۷هفته میشم فردا

طبیعیه عزیزم
ازین به بعد شکم‌میاد پایین چون بچه میاد پایین تا برای زایمان آماده بشه

اره عزیزم بچه داره میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان جوجه 💙 مامان جوجه 💙 ۱۱ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد