۸ پاسخ

نیومده ولی کم‌کم باید بیاد

من ک داشتم میرفتم سزارین قشنگ اومده بود پایین شکمم با این ک ی هفته زودتر عمل شدم

بله دیگه بایدم بیاد اروم اروم بچه اماده میشه واسه دنیا اومدن

من یک ماه بود که اینجوری شدم چون هفت ام پایین بود درد شدید هم داشتم ولی خب رفتم پیش یه ماما خونگی داد بالا بچه رو 😁 الان احساس راحتی دارم

برا من ملا شکمم پایین یعنی مشکلی داره

دیگه وقتشه بیاد پایین دیگه. نگران نباش

سلام کم کم شکم میاد پایین ناف میزنه بیرون ولی برای شما هنوز ناف نیومد بیرون

آره کمربند بارداری ببند یا چادری چیزی

سوال های مرتبط