۸ پاسخ

برای من ۲۸هفته و ۲روز 1220بود تو گهواره هم دقیقا همینو زده بود

27هفته و1روزوزنش1072بود
دکترم گفت وزنش خوبه

وای خیلی خوب بوده کههه من ۲۸هفته دقیق رفتم ۱۲۰۰بود گف خیلی خوبه

نه عزیزم خوبه
منم ۲۸ هفته تمام ۱۳۷۰ بوده

۱۱۰۰بود

خوبه خوووبههههه😍😍😍

😕😕😕زیادم بوده عزیزم

خیلی خوبه برای من ۲۹هفتع۶روز ۱۳۵۰بود دکترم گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی